Klubhusudvalget

Klubhusudvalget sørger for alt det praktiske i klubhuset.

I klubhuset er der mange aktiviteter. I løbet af sommeren er der grillaftener, Sct. Hans, musik arrangementer m.m. I klubhuset kan der købes drikkevarer til rimelige priser. Klubhuset kan frit benyttes af alle medlemmer, blot du rydder op efter jer. Er opvaskemaskinen ved at være fuld, så start den gerne.

Om vinteren arrangeres der tut søndagsfrokoster til priser hvor alle kan deltage.

På de lange vinteraftener sidder der ofte elever og læser på teori, lærer knob og knuder eller hører på foredrag.

Du kan som medlem også låne klubhuset imod leje af service til private arrangementer, der er dog nogle særlige vilkår som skal overholdes. Bl.a. må der ikke afholdes konfirmation, bryllup, barnedåb osv i stueetagen. Dette kan kun foregå på 1. sal.

Stueetagen kan kun lejes til åbent hus og arrangementet skal annonceres i klubhuset senest en måned før afholdelsen. Leje af stueetagen koster kr. 600.

Ved åbenthus arrangement er der fuld adgang til køkkenfaciliteter.
Lukket fest kan afholdes på 1. sal. Maden skal leveres udefra da der ikke er fuld adgang til køkkenfaciliteter. Pris for leje kr. 1.200.

Se retningslinjer under "filer til download"

Næste møde

Ingen planlagte møder pt.

Næste aktivitet

Falck Søsikkerhedskursus - 29-10-2018 kl. 19:00 Læs mere

Under ekstern billedgalleri kan ligge mapper med arrangementer i klubhuset

Der er ingen offentlige referater.

retningslinjer leje 1. sal.pdf

retningslinjer åbent hus.pdf

klubhusreglement.pdf

kontrakt åbent hus.pdf

kontrakt åbent hus.pdf

Kontaktpersoner

Formand
Birger Monrad
22 12 48 60
birgermonrad@gmail.com

Kasserer
Helene Frederiksen
42736855
helene@privat.dk

Uundværdlig hjælper
Merethe Vølkers
40259107
merethe.volkers@gmail.com

Klubhus /udlejning
Gitte Lund
20718515
Regnskab@skb.dk